.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دادستان تهران به دلیل انتشار مطالب بدون سند و خلاف واقع علیه یک کانال تلگرامی و سه فرد دیگر اعلام جرم کرد دادستان تهران علیه یک کانال تلگرامی و سه فرد دیگر اعلام جرم کرد
دادستان تهران به دلیل انتشار مطالب بدون سند و خلاف واقع علیه یک کانال تلگرامی و سه فرد دیگر اعلام جرم کرد(ادامه)
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد. کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.(ادامه)
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد. کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری صادر شد
دادستان تهران از صدور کیفرخواست صادق زیباکلام و آذر منصوری خبر داد.(ادامه)
زیباکلام درباره دلیل ممنوع‌التدریسی خود و اینکه آیا این خواسته از طرف دانشگاه بوده است، عنوان کرد: خیر از طرف دانشگاه نبوده. من اطلاع دارم که آقای ابراهیم متقی، رئیس دانشکده و آقای احمدی مدیرگروه به شدت با این اتفاق مخالف بوده‌اند. صادق زیباکلام ممنوع‌التدریس شد
زیباکلام درباره دلیل ممنوع‌التدریسی خود و اینکه آیا این خواسته از طرف دانشگاه بوده است، عنوان کرد: خیر از طرف دانشگاه نبوده. من اطلاع دارم که آقای ابراهیم متقی، رئیس دانشکده و آقای احمدی مدیرگروه به شدت با این اتفاق مخالف بوده‌اند.(ادامه)
صادق زیباکلام: من بازداشت نشده ام
صادق زیباکلام با رد اخبار منتشر شده درمورد بازداشتش اعلام کرد که این خبر صحت ندارد. (ادامه)
به کجا چنین شتابان جناب آقای دکتر صادق زیباکلام
(ادامه)
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی!
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی!
واکنش زیباکلام به دوربین مخفی رئیسی! (ادامه)
شمال نیوز : صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است.
زیباکلام: قطعا رئیسی برنده انتخابات است /پرونده اصلاح طلبان بسته شد/ لاریجانی شانسی برای پیروزی ندارد
شمال نیوز : صادق زیباکلام گفت: من معتقد هستم ریاست جمهوری آقای لاریجانی برای نظام خیلی بهتر از ریاست جمهوری آقای رییسی است. (ادامه)
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد. زیباکلام: کاش خاتمی جسارت احمدی نژاد را داشت
زیباکلام گفت: همین فردا اگر انتخابات شود آقای احمدی نژاد بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون رای می آورد و از آقای رئیسی قطعا بیشتر رای می آورد.(ادامه)
فیلم/ درگیری لفظی معتضد و زیباکلام بر سر رضاشاه
مناظره‌ی تلویزیونی خسرو معتضد و صادق زیباکلام درباره‌ی رضاشاه که از شبکه‌ی مستند پخش شد را ببینید.(ادامه)
زیباکلام: خاتمی هم بیاید، کسی رای نمی‌دهند
صادق زیباکلام، فعال سیاسی گفت: هربخشی از جریان اصلاح طلب، اعم از روحانیون مبارز و کارگزاران و دیگران که امیدی به انتخابات ۱۴۰۰ دارند به نظر من وقت خودشان را تلف می کنند و متاسفانه هیچ شناختی از جامعه ایران ندارند.او همچنین تاکید می کند که روی کارآمدن دوباره دموکرات ها در آمریکا هیچ دستاوردی برای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد داشت.(ادامه)
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. نامه سرگشاده صادق زیباکلام به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات
صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است. شرط لاریجانی برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰؛ حمایتم کنید تا شرکت کنم
شمال نیوز: علی لاریجانی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برای دو طیف سیاسی کشور چند شرط گذاشته است.(ادامه)
شمال نیوز:
حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است.
علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
شمال نیوز: حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی که دولتش را اعتدالی می‌داند نیز در گفت‌وگو با اندیشه پویا از علی لاریجانی تعریف کرده و تلویحا او را برای ریاست‌جمهوری مناسب دیده است. (ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)

جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است. نامزدهایی که هنوز نیامده‌اند | چهره‌هایی که به‌ عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان مطرح می‌شوند | ۶ اصلاح طلب و ۲ چهره معتدل(خبر)
جدای از انتقادهایی که بخشی از جامعه به اصلاحات دارد، مشکلات عدیده کنونی میل به شرکت در انتخابات را کاهش داده و تجربه نشان داده است که اگر مشارکت عمومی در انتخابات پایین باشد، شانس انتخاباتی اصلاح‌طلبان هم کاهش می‌یابد؛ حالتی که برای اصولگرایان کاملا برعکس است.(ادامه)
شمال نیوز  با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» .... باز هم سخن از نظام پارلمانی / مجلس یازدهم آغازگر تغییر بزرگ؟
شمال نیوز با انتشار توئیت اخیر مشاور یکی از نمایندگان شاید چنین فرضیه‌ای مطرح شود که مجلس اصولگرا می‌خواهد آغازگر این تغییر عظیم باشد. هرچند آخرین دیدگاهی که رهبر انقلاب درباره این موضوع مطرح کردند همان است که: «مشکلات نظام پارلمانی برای کشور بیش از مشکلات نظام ریاستی است» ....(ادامه)
شمال نیوز : خاتمی شاید آخرین گزینه‌ای که به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شده، نباشد اما بیراه نیست اگر بگوییم او نامحتمل‌ترین و دور از انتظارترین گزینه‌هاست .... گمانه‌زنی «روزنامه اصلاح طلب» درباره کاندیداهای 1400 / رضا خاتمی، جواد ظریف و حتی صادق زیباکلام
شمال نیوز : خاتمی شاید آخرین گزینه‌ای که به عنوان کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ مطرح شده، نباشد اما بیراه نیست اگر بگوییم او نامحتمل‌ترین و دور از انتظارترین گزینه‌هاست ....(ادامه)
صادق زبیاکلام: همان‌گونه که اکنون مجلس در اختیار تندروها، جبهه پایداری و طرفداران احمدی‌نژاد قرار گرفت، اکنون انتظار این است که یک شخص تندرو در ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور شواحمدی‌نژاد تائید شود، ۲۰میلیون رای دارد احمدی‌نژاد تائید شود، ۲۰میلیون رای دارد / تمامی ارکان قدرت باید رد اختیار اصول‌گرایان قرار بگیرد تا مسئولیت تصمیمات خود را متوجه اصلاح‌طلبان نکنند
صادق زبیاکلام: همان‌گونه که اکنون مجلس در اختیار تندروها، جبهه پایداری و طرفداران احمدی‌نژاد قرار گرفت، اکنون انتظار این است که یک شخص تندرو در ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور شواحمدی‌نژاد تائید شود، ۲۰میلیون رای دارد(ادامه)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است.
با 10 اصولگرایی که برای انتخابات 1400 مطرح هستند آشنا شوید(خبر)
نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 باعث گمانه‌زنی‌هایی درخصوص افرادی که نامزد می‌شوند شده است. (ادامه)

درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است. بازگشت محمود احمدی‌نژاد چقدر جدی است؟
درحالی که بیش از یک سال به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مانده، از الان زمزمه‌های حضور مجدد محمود احمدی‌نزاد در صحنه شنیده می‌شود، رئیس جمهور اسبق برای حضور در صحنه با سد محکم شورای نگهبان روبرو است.(ادامه)
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم تحت نفوذ جریانات تندرو قرار گرفته و سال دیگر این اتفاق برای قوه مجریه می‌افتد و تعداد قابل توجهی از مردم به‌خصوص اقشار و لایه‌های تحصیلکرده و شهرنشین در انتخابات شرکت نمی‌کنند. زیباکلام: احمدی‌نژاد یا جلیلی رئیس جمهور آینده هستند
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مجلس یازدهم تحت نفوذ جریانات تندرو قرار گرفته و سال دیگر این اتفاق برای قوه مجریه می‌افتد و تعداد قابل توجهی از مردم به‌خصوص اقشار و لایه‌های تحصیلکرده و شهرنشین در انتخابات شرکت نمی‌کنند.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
صادق زیباکلام در گفت‌وگو با دیدارنیوز: مشکل اساسی برای تندرو‌های مجلس یازدهم از چند ماه دیگرکه دولت روحانی به پایان می‌رسد، شروع خواهد شد. درآن زمان نه مجلس دهمی و اصلاح‌طلبانی وجود دارند و نه روحانی و نوبختی که تمام اشتباهات متوجه آن‌ها باشد، پس هیچ چاره‌ای جز نرمش قهرمانانه برای آنان باقی نخواهد ماند. زیباکلام: مجلس یازدهم به نرمش قهرمانانه خواهد رسید
صادق زیباکلام در گفت‌وگو با دیدارنیوز: مشکل اساسی برای تندرو‌های مجلس یازدهم از چند ماه دیگرکه دولت روحانی به پایان می‌رسد، شروع خواهد شد. درآن زمان نه مجلس دهمی و اصلاح‌طلبانی وجود دارند و نه روحانی و نوبختی که تمام اشتباهات متوجه آن‌ها باشد، پس هیچ چاره‌ای جز نرمش قهرمانانه برای آنان باقی نخواهد ماند.(ادامه)
ظریف، نامزد انتخابات ۱۴۰۰ می‌شود؟
انتخابات مجلس شورای اسلامی و بازماندن اصلاح‌طلبان از ورود به مجلس باعث شد که در چند حوزه پرسش‌هایی مطرح شود؛ ازجمله آنکه آیا اصلاح‌طلبان باتوجه به محدودیت‌هایی که ازسوی شورای نگهبان پیش‌روی خود می‌بینند، می‌توانند با نیروهایی که در اختیار دارند باز هم به قدرت سیاسی بازگردند؟(ادامه)
شمال نیوز :  وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد.... صادق زیباکلام: حزب کارگزاران و مشارکت تمام شده است و هیچ جایگاهی در عالم سیاست ایران ندارند/ هیچکس در انتخابات 1400 به جهانگیری و محسن هاشمی رأی نمی‌دهد / یک نیروی اصولگرا رئیس‌جمهور آینده می‌شود
شمال نیوز : وی گفت : حزب کارگزاران زمانی بدنه‌ای اجتماعی داشت به عبارت دیگر عده‌ای می‌گفتند برویم به فلان نامزد نمایندگی رأی بدهیم چون کارگزاران از او حمایت کرده است اما در انتخابات مجلس دیدیم که هیچ کس هیچ اقبالی به لیست مورد حمایت کارگزاران نشان نداد....(ادامه)
زیباکلام: هیچکس به جهانگیری و هاشمی رأی نمی‌دهد
صادق زیباکلام گفت: تکلیف با حزب کارگزاران روشن است؛ به این معنا که این حزب و سایر جریان‌های کلاسیک ایران تمام شده‌اند و مدت‌هاست که دیگر حزبی به نام کارگزاران سازندگی در عالم سیاست ایران موضوعیت ندارد. (ادامه)
پیش بینی زیباکلام درباره کلیددارِ بعدی پاستور
صادق زیباکلام، استاد دانشگاه در روزنامه آرمان ملی نوشت: در خصوص سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در کشور، بجز یک جریان، سایر گروه‌های سیاسی نقش چندانی ایفا نمی‌کنند، حتی اصولگرایان معتدل و میانه‌رو نیز کم‌کم به حاشیه رانده شده‌اند.(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.